fenyvo.reismee.nl

Dag 1, 22-7-2022 Las Vegas

Treasure Island

Wonder boven wonder sliepen we de hele nacht door. Voor mij was de slaap om 6 uur op en Fenna volgde om 7 uur. Vannacht hoorde ik Fenna in haar slaap praten. Ze had blijkbaar gedroomd over Rich en Juul. Ik had haar gisteren verteld dat ik stiekem hoopte dat ze op de luchthaven zouden staan. Helaas was dat niet zo, maar zij was er in haar slaap op doorgegaan.

Tijdens het oppeuzelen van ons laatste bananenbrood overwogen we de plannen voor vandaag . We wilden in ieder geval internet voor onderweg hebben. Om 11 uur moesten we uitchecken en het idee was om een early incheck bij Treasure Island (TI) te doen. Vooraf wilden we zwemmen in Harrah's. Dus om 8 uur stonden we in onze badpakken bij een gesloten zwembad. Om 9 uur zou het pas open gaan. Ook goed dan gooien we de plannen om. We dropten onze kamersleutel in de daarvoor bestemde bak en sleepten onze koffers naar TI. De 40 euro die ze rekende voor een early incheck vonden we te gortig en besloten om onze bagage te stallen. Dat is gratis maar een tip (fooi) is welkom. De beste man vertelde dat we de tip beter nu konden geven want straks kwam er een ander. Uiteraard!

Met onze handen vrij van tassen en koffers gingen we op weg naar T-mobile. Op zich niet heel ver lopen (2,4 km) maar deze hitte (45 graden) een hele opgave om dit met de benenwagen te volbrengen. Dat maakt ons nog trotser op onze mannen. Met de blaren op onze voeten kwamen we de shop binnen en kreeg Fenna wifi maar ik helaas niet. Mijn toestel was te oud. We regelden het via een hotspot. Daarna gingen we een hapje eten bij de foodcourt en sjokten terug naar TI om in te checken. Hierbij was het nodig om in ieder op de route liggend hotel aan te gaan om te genieten van de airco. Na 45 minuten in de wachtrij gestaan te hebben bij TI kregen we een mooie kamer toegewezen. Omdat ik de run of the house, via Prestigia had geboekt kregen we 50 dollar om te gebruiken in de restaurants van het hotel. Het probleem echter is dat dit alleen geldig is van zondag tot en met woensdag. Zondag vertrekken we weer en zullen we ons best gaan doen om dit bedrag als ontbijt "op te eten". Als echte Maassen moeten we dit toch wel regelen.

Op onze kamer belden voor onze koffers en terwijl ik Jessie aan de telefoon had kwam een aardige meneer ze op de kamer brengen. Blijkbaar was het de bedoeling dat ook hij een tip kreeg want hij smeet onze kamerdeur met een klap dicht. Oké, helder! Volgende keer beter ;).

De volgende wandeling was naar het zwembad. Als je het zwembad van TI binnenkomt is het de bedoeling dat je of je gehoorapparaten thuis laat of je gehoorbeschermers indoet. Voor mij is het een raadsel waarom de muziek zo hard moet staan dat het lastig is om zelfs maar een boek te kunnen lezen. Volgens Fenna is dat normaal tegenwoordig en gaan er veel mensen met oordopjes naar een concert, tenminste als ze niet doof willen worden. Het kan aan mij liggen maar ik snap hier geen jota van. Zet gewoon die muziek wat zachter, lost veel problemen op en voorkomt ze ook.

Het avondeten deden we bij Denny's waar we op de eerste rij zaten voor de vulkaanuitbarsting bij de overburen (Mirage). Een onverwachte traktatie. Om 21.00 uur ging het licht uit. Moe maar voldaan doken we in ons heerlijke bedje.


Reacties

Reacties

Wendy

Wat een heerlijke verhalen weer! Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!