Dag 2, 23-7-2022 Las Vegas
Treasure Island
Vanmorgen werd ik om 7 uur heerlijk wakker. Mama was sinds 4 uur al wakker en kon niet meer slapen. We hadden vandaag op het schema staan om lekker te zwemmen, de auto op te halen, te shoppen en de dag af te sluiten in downtown. Maar eerst gingen we op zoek naar een ontbijtje. Het idee was om naar een winkel te gaan en daar een broodje te kopen. We schrokken van de prijzen, maar ja het is natuurlijk wel Las Vegas en we moeten toch eten. Op de terug weg haalde we bij de starbucks een salted carmel iced coffee met room, nou dat was me toch lekker. Die onthouden we voor morgen vroeg (morgen mogen we 50 dollar besteden aan een ontbijt). Met de koffie en het broodje liepen we naar onze kamer waar we ons ontbijt nuttigde. We trokken onze zwemkleding aan en vertrokken naar het zwembad. Het is bewolkt en goed te doen om lekker een boekje te lezen. Af en toe even het zwembad in om af te koelen, maar dan toch weer snel met onze neus in de boeken. Nog even met Fabrice (mijn vriend) gebeeld beld en toen vonden we het rond half 1 toch echt tijd om weer naar onze kamer te gaan. Op het heetst van de dag bij het zwembad liggen is niks voor ons. Om 14:15 uur liepen we naar beneden om een taxi te nemen naar de luchthaven, daar konden we onze auto ophalen. Eerst moesten we 1 uur wachten tot we eindelijk geholpen werden. Het nummerbord werd aan ons door gegeven en beneden moest je wachten tot de auto gebracht werd. Na 45 minuten wachten ging mama toch maar even vragen waar de auto bleef. Het bleek dat die al de tijd voor onze neus stond.... wij zagen toch echt een 8 op het briefje staan maar dat moest een B zijn, oepsie. Voor de mensen die het leuk vinden om te weten in wat voor auto wij nu rond crossen, we rijden in een Chrysler pasifica hybrid. Mama wou zeker weten dat ze alles snapte van de auto en haalde er wat mensen bij om uitleg te krijgen. Nu konden we op weg naar de shopping outlet. Hier bleken alleen maar dure merken te zijn en dat is niet echt ons ding, gelukkig was er wel een Wallmart waar we wat boodschappen hebben gedaan. Nog even langs de Dollar shop gereden wat tegenwordig geen doller maar 1.25 dollar shop genoemd moet worden. Om 18 uur kwamen we hier uit en hadden we honger we hadden sind 8 uur niet meer gegeten, gelukkig zat er een thai tegen over de winkel waar we heerlijk gegeten hebben. Naar het eten zijn we door gereden naar downtown waar het parkeren niet al te makkelijk ging. We snapte niks van het parkeerautomaat, gelukkig werden we geholpen door een aardige man, zijn creditcard werkte wel en hij wilde niet dat wij het geld contant terug gaven. We waren alle twee erg moe dus toen we van de ene kant naar de andere kant van Fermond street hadden gelopen gingen we terug naar het hotel. Bij het hotel aangekomen was het moeilijk om een plekje te vinden, toen we toch een plekje hadden is mama nog even in bad gegaan en ik ben lekker het bed in gekropen.
Reacties
Reacties
Drukke dag gehad!!
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}