Dag 4, 25-7-2022 Pinnacles
Pinnalces campground
Vandaag hadden we een lange reisdag. Daarom verlieten we ons hotel vroeg. We ontbeten met een muffin en de restjes van Denny's. Onderweg aten we een salade van een supermarkt. Onze eerste stop was Nit wit house, toen we daar weg wilde rijden deed om ze auto het niet meer. Er kwamen 2 oudere dames voorbij en die belde voor ons de plaatselijke garage. Die kwamen en die zeiden omdat we een hybride auto hebben we de auto moeten opladen. Dan zou het probleem opgelost zijn. Ze verwezen ons naar een motel, maar daar konden alleen Tesla's opgeladen worden. Dus reden we door naar de volgende stop waar zee olifanten waren. We dachten eerst dat het stenen waren. Fenna maakte mooie foto's van zee olifanten die aan het ruziën waren. Toen we weg wilde rijden starten de auto weer niet. Een man kwam ons helpen en toen deed hij het wel weer. Omdat we er niet gerust op waren zochten we een Avis verhuur bedrijf op. Waar bleek dat ik het gas indrukte terwijl dit de rem moest zijn... oeps foutje. Weer wat geleerd. Onderweg belde de mannen ons nog. Daarna reden we snel naar Pinnacles waar we onze tent opzetten. Hier aten we koude noodles en een paprika want we mochten geen vuur maken. Daarna doken we moe maar voldaan in onze tent.
Reacties
Reageer
Laat een reactie achter!
- {{ error }}