fenyvo.reismee.nl

Dag 6, 27-7-2022 Pinnacles

Pinnalces campground

Gisteren hadden we chocoladecroissants gehaald die we tijdens het ontbijt lekker opaten. Toen gingen we opweg naar Monterey. Onderweg zagen we nog twee Coyotes. Toen we aan kwamen en de auto hadden geparkeerd liepen we naar Fisherman's wharf waar we een tour boekten om walvissen te gaan kijken en even de winkels in doken om souveniers te kopen. We videobelden even met Jessie zodat we zeker wisten dat we iets kochten waar ze blij mee zou zijn. We moesten nog even terug naar de auto want ik was het accu blokje van mijn camera vergeten, die lag nog mooi in de oplader. We hadden gelunchd bij een leuk restaurantje waar we mooi uitzicht op de zee hadden. Daar begroete een zeehond ons, ook zagen we nog een rog en wat kwallen. De ober nam onze bestelling op en vertelde dat we iets gratis kregen, we konden er niet veel van maken maar als het gratis is dan willen we dat wel. Hij kwam terug met onze salades en met gratis calamares. Naar de lunch was het tijd om mee te gaan op de boot. Wat hebben wij veel walvissen gezien. In het begin zwom er een groep zeeleeuwen mee, maar die hadden de walvissen al snel afgeschud. We genoten van de vaartocht, lekker in het zonnetje en walvissen kijken. Mama zag dat een walvis uit het water sprong, dit heb ik helaas gemist omdat ik naar andere walvissen aan het kijken was. Op de terugweg kwamen we nog zee otters tegen en zeeleeuwen die aan het vechten waren. Toen we de boot uitstapten hadden we nog even gevideobeld met papa en Juul. Ik had van de opa en oma van fabrice wat geld gekregen en wou mama graag op een ijsje trakteren (bedankt opa Max en Oma Coby het ijsje was heerlijk). Hierna zijn we naar Ross (een goedkopen kleding winkel) geweest en hebben we een hoop nieuwe kleding gekocht. Een klien jongetje liep naar mama toe en zei dat ze er mooi uitzag. We zaten nog vol van het ijsje en besloten om als avondeten een appel te pakken. Toen reden we terug naar de camping. Fabrice belde nog op en daar hebben we nog even gezellig mee gekletst. Toen we terug kwamen op de camping waren we moe maar voldaan, het was een heerlijke dag geweest.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!