fenyvo.reismee.nl

Dag 7, 28-7-2022 Santa Rosa

Budget Inn Expressway Hub

Binnen een half uur hadden we onze tent ingepakt, ons ontbijt op en waren we weer op weg. We haalden onderweg een kopje koffie en tankten de wagen vol. Iedereen die het maar wil horen krijgt het verhaal van onze mannen te horen. Nu waren de pompbediende en zijn moeder aan de beurt. De man had zelf de John Muir trail gelopen en zijn zoon was een snelwandelaar. Tja, en dan heb je al snel gespreksstof. Onderweg stopten we nog eventjes om kersen bij een kraampje te kopen en toen gingen de richting San Francisco. In het begin zei ik steeds dat ik niet door SF wilde rijden. Ik zag er met de drukte van de grote stad tegenop. Nu ik de auto beter leerde kennen durfde ik het wel aan en reden we probleemloos door SF en over de Golden gate bridge. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een een goede navigator naast me heb zitten die goed oplet en de rust bewaard. Heerlijk. We maakten nog snel een paar foto's en om daarna door te gaan naar Point Reyes national Seahore. Dit is een park ten noorden van SF aan de kust. We reden tot het uiterste puntje waar we naar de vuurtoren liepen. Helaas was het te mistig om iets te kunnen zien. Het park deed me aan Ierland denken. Mistig, koud, nat, velden met koeien, af en toe een verloren boerderij. We kwamen hier onze dagelijkse coyote weer tegen en een kudde elken. Toch indrukwekkend al die beesten.

Eten deden we bij ons favoriete restaurant: Applebees. We kochten nog wat eten voor onze hongerige mannen. Morgen gaan we ze weer zien. We zitten op 6 uur rijden van ze af en verwachten ze in de middag ergens te treffen. Om ze te zoeken had ik speciaal hiervoor de Garmin meegenomen. Helaas gaf die een ander soort coördinaten dan de Garmin in reach van Juul. Ik meende slim te zijn en downloade een app waarin ik de juiste coördinaten naar Google maps kan sturen. Terwijl ik Fenna, mijn navigator, dit probeerde uit te leggen zei ze: maar Juul kan toch gewoon een locatie doorsturen. Fijn.... wat kan het leven toch simpel zijn en ik maar moeilijk doen. Maar..... hij moet dan wel internet hebben ;). IIG, we gaan ze morgen zien en we hebben er zooooovvvveeeel zin in........eindelijk na 3 maanden, jippie.

Reacties

Reacties

Ina Kruisselbrink

Wat een heerlijk vooruitzicht. Enjoy

Loes Derks

Een heel fijn weerzien na 2 maanden. Geniet ervan.

Loes

Moet 3 maanden zijn.

Geryanne

Wat heerlijk om elkaar morgen eindelijk weer te zien, stop ze eerst maar lekker in bad want er zal wel een luchtje aan zitten, haha ?

Erna & fam

Superknap van jullie ..ff door SF ?
De groetjes aan de mannen , geniet ervan

Natasja Siroen

Wat fijn!! Eindelijk!! Heel veel plezier saampjes???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!